تبلیغ نویسی با هوش مصنوعی

ساده‌ترین راه تبلیغ نویسی با هوش مصنوعی

یکی از ایده‌های بسیار خلاقانه و ساده برای تبلیغ نویسی با هوش مصنوعی آن است که بازی را برعکس کنید! هوش مصنوعی ChatGPT یک چت‌بات است؛ به این معنی که شما سوال یا درخواست خود را مطرح می‌کنید و هوش مصنوعی پاسخ می‌دهد. این روش برای تولید محتوا عالی است، ولی برای تبلیغ‌ نویسی خیلی خوب نیست. بیایید بازی را برعکس کنید؛ یعنی از هوش مصنوعی بخواهیم برای تولید متن تبلیغاتی مناسب، خودش از ما سوالاتی را بپرسد! ما فقط می‌گوییم چه تبلیغی را می‌خواهیم و درخواست می‌کنیم خودش سوالات لازم را برای ساختن متن تبلیغاتی مناسب از ما بپرسد.

 

تبلیغ نویسی با هوش مصنوعی برای کتاب مدرس مرجع

بیایید یک مثال واقعی را باهم بررسی کنیم. من برای کتاب مدرس مرجع می‌خواهم یک متن تبلیغاتی کوتاه و اثرگذار بنویسم. برای این کار می‌خواهم از هوش مصنوعی کمک بگیرم. از این پرامپت استفاده می‌کنم. دوستانی که با مفهوم پرامپت آشنا نیستید، درخواستی که برای هوش مصنوعی می‌فرستیم، پرامپت نام دارد. در واقع همان متنی است که در بخش چت  تایپ می‌کنیم.

پرامپت استفاده‌ شده در ChatGPT

یک متن تبلیغاتی خوب بنویس تا مخاطبان را قانع کند کتاب «مدرس مرجع» را بخرند.
هر سوالی لازم است از من بپرس تا بتوانی متن تبلیغاتی خوبی بنویسی.

 با این درخواست هوشمندانه بدون اینکه مدت‌ها فکر کنیم به اطلاعاتی را باید به هوش مصنوعی بدهیم، کاری می‌کنیم خودش دقیقا بگوید به چه اطلاعاتی نیاز دارد.

نظر خود را بیان کنید تعداد نظرات 2

  1. جلال عباسی

    در دنیای ناپایدار، رقابتی و غیر قابل پیش‌بینی امروزه، داشتن یک برنامه‌ریزی منظم و دقیق برای روبرویی با مشکلات و چالش‌های پیش آمده می‌تواند بهترین شیوه برای توسعه مهارت‌های فردی و مدیران مشاغل باشد.

  2. جلال عباسی

    سلام خیلی خوب و مفید بود